Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2016 21:04 - Samsung galaxy nexus или Note II
Автор: cleanito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 284 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.02.2016 21:07


Последните 4 години и аз като виден Столичен бизнесмен, се размотавам с по няколко телефона, опс грешка смартфони им казваха.
Преди 4 години си закупих два броя samsung galaxy nexus, не за друго дадоха ми ги на много добра цена пък и ми бяха удобни за бизнеса.

По някое време незнам и аз защо реших, че ще ги продам и ще си купя Note II, е няма такава пръчка, поне според мен. Освен, че сменях два пъти дисплей, още докато беше в гаранция го носих защото неискаше да зарежда. И ако ме питате сега, определено мисля да се върна на първоначалния вариант с Nexus-a.

Като цяло исках по-модерен телефон за да мога да правя снимки по обектите, трябваха ни за сайта, по това време още не бяхме толкова ларж, че да си позволим фотограф. Как да е, Note II определено правеше по-некачествени снимки въпреки, че камерата му беше с повече мегапиксела.



Тагове:   Samsung,   фотограф,   снимки,   galaxy nexus,   note ii,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Архив